Klasa 2AT - 27 marca

Witam.
W związku z zadawanymi mi pytaniami, chciałem wyjaśnić parę spraw.
1. W pierwszej kolejności przygotowujecie się do testu z geometrii analitycznej i w tym celu prosiłem, aby zarejestrować się na Quizizz (co nie wszyscy zrobili!), oraz przeprowadziłem próbę łączności z Wami na tej platformie (co po dwóch próbach uczyniło tylko 20 osób!). Przy okazji zadałem kilka pytań dotyczących nauki w obecnej sytuacji. W celu przygotowania się do testu, proszę korzystać z podręcznika i zeszytu (o czym pisałem we wczorajszym poście).
2. Platforma Khan Academy zawiera materiały z wielu dziedzin matematyki. Waszej klasie przydzieliłem tylko te treści, które mogą wam się przydać w przygotowaniu do testu i w nauce nowego materiału. Waszą aktywność na tej platformie mogę obserwować i ewentualnie ocenić.
Niestety nie ma tam pełnej zgodności z polską szkolną podstawą programową i wielu tematów tam nie znalazłem.
3. Platforma epodreczniki.pl jest dużo bardziej zgodna z waszym materiałem, ale za to często ma przeciążony serwer i trudno tam śledzić waszą aktywność. Dlatego uważam, że jest to doskonałe narzędzie do samodzielnej nauki, ćwiczeń i sprawdzania swoich umiejętności. Na pewno może wam bardzo pomóc w przygotowywaniu się do testów i opanowywaniu nowego materiału.
4. Nowy materiał: wielomiany znajduje się w nowym podręczniku. Uczymy się samodzielnie, wykonując do zeszytu ćwiczenia znajdujące się w każdym temacie, a w przyswojeniu materiału pomogą nam zapewne treści na omawianych wyżej platformach. Do wyjaśniania ewentualnych pytań i problemów związanych z tym materiałem, przystąpimy niezwłocznie po zrobieniu testu z geometrii analitycznej (czyli po wtorku). Wówczas to pochwalicie się zrobioną pracą domową, czyli zrobionymi w zeszytach ćwiczeniami z tematów zadanych wcześniej.
5. Jeśli ktoś ma potrzebę skontaktowania się ze mną i omówienia pewnych kwestii, to zapraszam do kontaktu za pomocą komunikatora Skype (większość wybrała ten komunikator), jak również, oczywiście, drogą mailową i sms-ową. Musicie jednak uzbroić się w cierpliwość, gdyż uczę ponad 200 uczniów w siedmiu klasach i mimo pracy od rana do wieczora, nie mogę ze wszystkim zdążyć.

Myślę, że odpowiedziałem na wiele nurtujących Was pytań.
Bierzmy się więc do pracy!
K. Grabowski

Komentarze