Kontakt

Witam ponownie!
Trochę to trwało, ale musiałem kilka rzeczy przemyśleć i przygotować, choć jeszcze nie wszystko mam gotowe. Myślę, że i tak większość problemów wyniknie w trakcie pracy.
Odwiedziłem wiele portali edukacyjnych i myślę, że najważniejszymi, na których będę opierał realizowane treści, to Khan Academy oraz epodreczniki.pl. Treści tam zamieszczone podane są przystępnie i poparte wieloma zadaniami, ćwiczeniami i testami, przy pomocy których można sprawdzać stopień opanowania materiału.
Moi drodzy! Największym dla mnie obecnie problemem jest brak bezpośredniego kontaktu z Wami. Aby móc udostępniać dedykowane klasom materiały, wymagana jest znajomość Waszych adresów mailowych. Mam zatem gorącą prośbę, abyście przekazali mi w jakiejkolwiek formie Wasze adresy, bo tylko wtedy będzie można ujednolicić treści, zsynchronizować je z naszym programem i podręcznikiem oraz przekazywać je częściej i w mniejszych porcjach (proporcjonalnie do tygodniowej liczby lekcji i przygotowanego przeze mnie planu pracy).
Aby ułatwić kontakt ze mną, przekazuję Wam teraz dane kontaktowe:
- Treści ogólne lub kierowane do klas, oraz informacje co i kiedy zostało wysłane lub udostępnione będą zamieszczone na niniejszym blogu w postach ogólnych, albo etykietowanych nazwą klasy.
- Adres e-mail: k.grabowski.pl@gmail.com
- Kontakt sms-owy (mms-owy) na numer: 601441282 (proszę nie nadużywać!)
- Kontakt przez komunikator Skype (najlepiej wyszukać podając w wyszukiwarce mój adres e-mail)
Liczę również (a może przede wszystkim) na Wasze wzajemne kontakty i niezwykłą umiejętność wzajemnego przekazywania informacji

Nie wiadomo, jak długo będziemy zmuszeni do pracy w takim systemie i dlatego jak najszybciej musimy wypracować zasady wzajemnej komunikacji, rytmu pracy i sposobów kontroli postępów oraz ich oceny.
Mam nadzieję, że po powrocie do szkoły nasza wiedza matematyczna nie będzie pokryta grubą warstwą kurzu, a szare komórki nie będą mocno zardzewiałe! Proszę więc o szybką odpowiedź.
Pozdrawiam Was!
Krzysztof Grabowski - nauczyciel matematyki.

Komentarze